Next destination: Brussels, Belgium

Friday, July 14, 2017

Hello

Hello, everyone! As this is my first post, I'd like to introduce myself. I am Maria, I'm 22 years old, and I am based in Cluj, Romania. This blog will be a travel journal and I aim to share all my travel experiences from places I've been, give you tips and tricks about where to go, what to do and how to travel efficiently. I know that there are plenty of other travel blogs out there, but I hope to keep my content unique and transmit feeling along with the words I write here. 
This blog is going to be bilingual: I will write both in English and Romanian, but I hope this won't bother anyone. This way, I hope to enlarge my audience and send information to as many people as possible.
I  hope you will stick around and click on the 'Follow' button and maybe subscribe to my posts. I already have some posts prepared and a lot of projects in mind. Please never hesitate to comment on my posts and tell me your opinions because I will always try to meet all expectations. 

Buna tuturor! Deoarece aceasta este prima mea postare pe blog, as dori sa ma prezint. Ma numesc Maria, am 22 de ani si locuiesc in Cluj, Romania. Acest blog va fi jurnalul meu de calatorie si scopul meu este sa impartasesc cu voi toate experientele mele de calatorie din locurile in care am fost, va voi da ponturi in legatura cu locurile pe care sa le vizitati, ce merita sa faceti in diferite orase si cum sa calatoriti eficient. Stiu ca sunt deja o multime de alte bloguri de calatorie, dar sper ca postarile mele vor avea elementul lor de unicitate si vor transmite emotii impreuna cu cuvintele pe care le scriu aici.
Acest blog va fi bilingv: voi scrie atat in romana, cat si in engleza, dar sper ca asta nu va deranja pe nimeni. Astfel, sper ca imi voi mari audienta si voi putea transmite informatia cator mai multi oameni.
Sper ca veti ramane alaturi de mine si veti da click pe butonul de 'Follow' si poate va veti abona si la postarile mele viitoare. Deja am cateva postari programate si o gramada de proiecte in minte. Va rog sa nu ezitati niciodata sa imi comentati la postari si sa imi spuneti parerile voastre, deoarece voi incerca mereu sa tin cont de ele si sa va intrunesc toate asteptarile.


No comments:

Post a Comment